Čitalačke navike učenika
Autor: Zdenka Hrvoić, 2. 6. 2022.
U ožujku školske godine 2021./2022. zbog lošijih obrazovnih postignuća učenika 4. i 5. razreda, stručna služba škole uputila se u akcijsko istraživanje o mogućim uzrocima. Nakon razgovora s učiteljima, čitalačke sposobnosti učenika su dovedene u prvi plan. Na temelju toga, stručna služba je osmislila istraživanje u kojem su se ispitale učeničke sposobnosti i navike čitanja. Da bi se ispitale učeničke vještine čitanja, sa svakim učenikom je proveden Furlanov jednominutni test čitanja (broj točno pročitanih riječi u minuti) te je svaki učenik čitao kratak test primjeren dobi na temelju kojeg se je ispitala sposobnost čitanja i razumijevanja. Na temelju dobivenih rezultata, sastavljena je anketa o navikama čitanja kako učenika tako i njihovih obitelji. Više o samom istraživanju kao i o rezultatima može se vidjeti u prezentaciji koja se nalazi iznad teksta. O dobivenim rezultatima će biti obaviješteni roditelji djece tijekom roditeljskog sastanka. Također, na temelju dobivenog, u idućoj školskoj godini, biti će osmišljeni različiti projekti i primjerene metode rada za poticanje interesa učenika za čitanje i učenje.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Ukupno: 157967